Regulamin konkursu
Regulamin konkursu
„Zamelduj się i wygraj w Grodzisku Mazowieckim”
Organizator konkursu
§ 1. Organizatorem konkursu „Zamelduj się i wygraj w Grodzisku Mazowieckim” jest Gmina Grodzisk Mazowiecki, zwana dalej Organizatorem.
Uczestnicy konkursu
§ 2. 1. Konkurs skierowany jest do osób fizycznych, które w okresie od dnia 20 listopada 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. zameldują się na pobyt stały na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki i do dnia rozstrzygnięcia konkursu nie zmienią miejsca zameldowania.
2.W konkursie nie mogą brać udziału osoby dokonujące na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki przemeldowania, zameldowania na pobyt czasowy oraz osoby poniżej 18 roku życia.
Cele konkursu
§ 3. 1. Na terenie naszej gminy mieszka wiele osób, które nie są zameldowane, a które korzystają z wielu udogodnień, jakie oferuje gmina Grodzisk Mazowiecki. Poprzez zameldowanie i rozliczanie podatków zgodnie z miejscem zamieszkania, każdy mieszkaniec zasila budżet gminy i realnie przyczynia się do realizacji wielu gminnych inwestycji oraz rozwoju gminy.
2. Celem konkursu jest:
− zachęcenie osób, zamieszkujących na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki do zameldowania się na pobyt stały,
− zachęcenie mieszkańców do dopełnienia obowiązku meldunkowego z faktycznym miejscem zamieszkania,
− opłacenie podatków na rzecz gminy Grodzisk Mazowiecki, która świadczy usługi publiczne dla osób zamieszkujących na jej terenie,
− promocja gminy Grodzisk Mazowiecki.
Czas trwania konkursu
§ 4. Konkurs trwa od 20 listopada 2019 r. do 31 grudnia 2019 roku.
Zasady uczestnictwa w konkursie
§ 5. 1.Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do niezameldowanych mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki.
2. Uczestnikami konkursu mogą być osoby, które w trakcie trwania konkursu zameldowały się lub zostały zameldowane na pobyt stały na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki.
3. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim.
Warunkiem uczestniczenia w konkursie jest spełnienie wymagań określonych w § 2 niniejszego regulaminu oraz po dokonaniu zameldowania na pobyt stały – złożenie w Urzędzie Stanu Cywilnego w Grodzisku Mazowieckim prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza konkursowego potwierdzającego zameldowanie (wraz z potwierdzeniem Urzędu Stanu Cywilnego).
4. Formularze konkursowe można pobrać w Urzędzie Stanu Cywilnego w Grodzisku Mazowieckim, ul. T. Kościuszki 32a, 05-825 Grodzisk Mazowiecki lub za pośrednictwem strony internetowej: www.grodzisk.pl.
5. Formularz można złożyć elektronicznie poprzez stronę grodzisk.pl/e-urzad lub w formie tradycyjnej w Urzędzie Stanu Cywilnego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, przy ul. T. Kościuszki 32a .
6. Każdy uczestnik konkursu może złożyć jeden formularz konkursowy. W przypadku złożenia dwóch formularzy Komisja Konkursowa, o której mowa w § 6 ust. 1, nie będzie brała żadnego z nich pod uwagę.
7. Zameldowanie powinno nastąpić do dnia 31 grudnia 2019 r. Formularze konkursowe należy składać w terminie do 8 stycznia 2020 r. zgodnie z ust. 5
Zasady wyłaniania i nagradzania zwycięzców
§ 6. 1.Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwać będzie Komisja Konkursowa, powołana przez Burmistrza Grodziska Mazowieckiego
2. Komisja składa się z trzech osób.
3. Do zadań Komisji należy dokonanie weryfikacji spełnienia warunków uczestnictwa w konkursie oraz wybór zwycięzców.
4. Wszystkie zgłoszenia dokonane w formie papierowej zostaną wyjęte z urn promocyjnych, a zgłoszenia dokonane w formie elektronicznej zostaną wydrukowane przez organizatora. Jedno i drugie zgłoszenie zostanie sprawdzone przez Komisję Konkursową, o której mowa w ust. 1, pod względem poprawności zgłoszeń z postanowieniami niniejszego regulaminu.
5. Spośród prawidłowo złożonych formularzy konkursowych, raz w tygodniu zostanie wyłonionych 2 laureatów, którzy otrzymają nagrody.
4. Nagrody otrzyma 10 wylosowanych osób, które złożyły prawidłowo wypełniony formularz konkursowy.
5. Nagrodami w konkursie są:
a) laptop
b) hulajnoga elektryczna
c) tablet
d) telefon
e) aparat fotograficzny
f) kamera GoPro
g) rower
h) telewizor
i) ekspres do kawy
j) voucher na wycieczkę zagraniczną
6. Termin i miejsce losowania nagród:
a) 29 listopada 2019 r. w godz. 12:00-15:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim – laptop, hulajnoga elektryczna,
b) 6 grudnia 2019 r. w godz. 12:00-15:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim – tablet, telefon
c) 13 grudnia 2019 r. w godz. 12:00-15:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim – aparat fotograficzny, kamera GoPro
d) 20 grudnia 2019 r. w godz. 12:00-15:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim – ekspres do kawy, rower
e) 31 grudnia 2019 r. w godz. 12:00-15:00, Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim – telewizor, wycieczka
7. Losowanie będzie relacjonowane na żywo poprzez funpage Grodziska Mazowieckiego. Wylosowane osoby zostaną odczytane z imienia i nazwiska. Z wylosowanymi osobami pracownicy Wydziału Promocji skontaktują się telefonicznie.
8. Nagrody zostaną wręczone podczas sesji Rady Miejskiej w grudniu 2019 r. oraz w styczniu 2020 r.
9. Odbioru nagród należy dokonać osobiście.
Informacja zostanie upubliczniona na stronie grodzisk.pl oraz na grodziskim fanpage.
Uwagi końcowe
§ 7. 1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w przypadku pojawienia się nieprzewidzianych okoliczności, mogących mieć wpływ na prawidłowe przeprowadzenie konkursu.
2. Organizator w uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu.
3. Osoby biorące udział w konkursie, poprzez wypełnienie, podpisanie i złożenie formularza konkursowego, składają oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji niniejszego Regulaminu, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych oraz wizerunku na potrzeby niniejszego konkursu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2019.1781) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), wraz z klauzulą informacyjną RODO.
4. W przypadku niezłożenia oświadczenia bądź niewyrażenia którejkolwiek ze zgód, o których mowa w ust. 3, nagroda przechodzi na następną osobę w kolejności.
5. W celu dokonania osobistego zameldowania na pobyt stały na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki należy przygotować następujące dokumenty:
a) wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego
b) dokument potwierdzający tożsamość osoby meldującej się oraz dysponującej tytułem prawym do lokalu (dowód osobisty, paszport).
c) tytuł prawny do lokalu (akt notarialny, wypis z księgi wieczystej, inne).
6. Wypełniony druk zgłoszenia pobytu stałego składany jest w Urzędzie Stanu Cywilnego w Grodzisku Mazowieckim. Osoba meldująca się zostaje wpisana do rejestru mieszkańców gminy Grodzisk Mazowiecki oraz otrzymuje z Urzędu Stanu Cywilnego zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały.
7. Po zakończeniu konkursu złożone formularze konkursowe zostaną zniszczone przez Komisję konkursową z wyjątkiem formularzy osób wyłonionych podczas losowania.
8. Informacji na temat konkursu udzielają pracownicy Wydziału Promocji Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim pod nr telefonu 22 463 46 16/17.
9. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej grodzisk.pl.